Læs artikel på SPORTSFISKEREN - DSF ved at kopiere tekst nedenfor og sæt den ind i google
https://www.sportsfiskeren.dk/natur-og-fiskeripolitik/nyheder/2020/05/vellykket-vandplejeindsats-gennem-mere-end-25-aar-ved-kolding-%C3%A5
Geddepremieren i Harte-Donssøerne er en gammel tradition i K.S. Det er også en tradition at Fredericia inviteres med til at dyste om vandrepokalen.
Fiskeriet foregår fra kl. 06.00 til kl. 15.00. Kl.15.30 vil der være præmieoverrækkelse ved Storhytten.
Mindeord for Verner W. Hansen fra Kolding Sportsfiskerforening og Danmarks Sportsfiskerforbund.
keyboard_arrow_right Læs mere